Mit liv som Niels

<strong>FORESTILLINGEN AFLYST</strong>
Teaterforeningen Bornholm må desværre aflyse forestillingen grundet Corona-situationen.

Der vil snarest blive nærmere oplysninger til alle, som Teaterforeningen har mailadresser på.

Vi tilbagebetaler jeres indbetalte beløb (-gebyr) og benytter helst mobile pay. Såfremt I ikke har mobile pay bedes I venligst om at kontakte Teaterforeningens kasserer, Erik Hansen på 2041 2266, for oplysning om jeres bankkontonummer.

Billetter vil også kunne refunderes ved fremmøde på Rønne Theaters Billetkontor, åbent hverdage kl .15-17, dog er det lukket i ugen op til Påske. Den gamle billet skal medbringes.

Stand up – historiefortælling

• En autobiografisk bekendelses-forestilling

Producent: Næstveds Internationale Egnsteater.
Medvirkende: Niels Grønne.
Instruktør: Ina-Miriam Rosenbaum og Niels Grønne.
Dramaturg: Jane Rasch.
Hjemmeside: www.danskrakkerpak.dk
Fotograf: Thomas Bertelsen
Scenografisk konsulent: Julie Forchhammer.
Teknik: René Lytzen.
Kostumer: Nadja Viga Vela og Eviayea Jensen
.

Mit liv som Niels” udspiller sig i en foredragsramme foran et stort filmlærred. Det er både teater, foredrag, historiefortælling og stand-up i ét

Forestillingens hovedformål er at udbrede kendskabet til Niels. Ikke til Niels i bred forstand, men til lige præcis den Niels, der bærer efternavnet Grønne. Niels har derfor været en tur ned af ”memory lane” og set på familiefotos, scrapbøger, slægtsbøger, familie-relikvier, breve, m.m. Niels har også besøgt sine barndomshjem, sin folkeskole, sit gymnasium, sin teaterskole og det fritidshjem, hvor han arbejdede efter gymnasiet.
Det er der kommet en masse skæve betragtninger og en stribe sjove og vedkommende historier ud af.

Mit liv som Niels” i – ord og billeder – på én og samme tid Niels’ meget personlige historie og samtidig en tids-fortælling med fokus på 60’erne – 70’erne og 80’erne, der får tilskuerne til at reflektere over og tænke tilbage på deres eget liv.

I kan allerede møde Niels Grønne på Bornholms Internationale Gadeteaterfestival til juli, hvor han kommer sammen med Dansk Rakkerpak.

“Vi har grinet godt og længe – også under prøverne. Jeg er også blevet bevæget, når jeg har set forestillingen. Det er bare en god historie”.
Ina-Miriam Rosenbaum.

Mit liv som Niels

Opføres på Rønne Theater.

Lørdag den 10. april 2021 kl: 15.00

Varighed: 1 time uden pause.

Prisgruppe: 4

KØB BILLETTER
BILLETTER TIL KØRESTOLSBRUGERE

Vejledning til bookning online. Tryk her