Eks-mænd

“Eks-mænd” torsdag den 28.02.2023 kl. 19:30 – tryk her

<strong>FORESTILLINGEN AFLYST TORSDAG DEN 15.04.2021 - SPILLES TIRSDAG DEN 28.02.2023</strong>
Teaterforeningen Bornholm må desværre aflyse forestillingen grundet Corona-situationen.

Der vil snarest blive nærmere oplysninger til alle, som Teaterforeningen har mailadresser på.

Vi tilbagebetaler jeres indbetalte beløb (-gebyr) og benytter helst mobile pay. Såfremt I ikke har mobile pay bedes I venligst om at kontakte Teaterforeningens kasserer, Erik Hansen på 2041 2266, for oplysning om jeres bankkontonummer.

Billetter vil også kunne refunderes ved fremmøde på Rønne Theaters Billetkontor, åbent hverdage kl .15-17, dog er det lukket i ugen op til Påske.
Den gamle billet skal medbringes.

Road Comedy

• Sku’ vi se at komme videre?

Producent: Folketeatret
Medvirkende: Niels Ellegaard og Henrik Lykkegaard
Instruktion: René Vase og Jannik Fuglsang
Hjemmeside: www.folketeatret.dk
Fotograf: Gudmund Thai
.

En glohed lufthavn i Nordspanien. Kø ved security, du har tømmermænd, flyet er aflyst, og nu render du ind i en irriterende, selvfed og stortalende blærerøv. Kan det overhovedet blive værre? Ja! – for det var ham, der løb med din kone.

’Eks-mænd’ er en humoristisk fortælling om to mænds rejse gennem Europa på slidte dæk og halvtom tank. De to har absolut intet til fælles – på nær: Rygproblemer, manglende stedsans, en ekskone og en tætpakket midtvejskrise i bagagen.

Med deres helt særlige humoristiske timing og figurtegning fortsætter Niels Ellegaard og Henrik Lykkegaard deres succesfulde parløb på Folketeatret. Denne gang i en nyskrevet road comedy om afveje og omveje, sandheder og løgne.

Dramatikere er: René Vase og Jannik Fuglsang, der også har sat i scene. Med sig har de dramaturg Ninette Mulvad og scenograf Kirsten Brink.
Vase og Fuglsang hører til nogle af Danmarks mest benyttede forfattere af revytekster f.eks til Cirkusrevyen, så vi har noget at glæde os til.

Eks-mænd

Opføres på Rønne Theater.

Torsdag den 15. april 2021 kl: 16.30

Torsdag den 15. april 2021 kl: 19.30

Varighed: ca 2 timer og 20 minutter med pause.

Prisgruppe: 1

KØB BILLETTER
BILLETTER TIL KØRESTOLSBRUGERE

Vejledning til bookning online. Tryk her