De tre Musketerer

“De tre Musketerer” søndag den 12.03.2023 kl. 15:00 – tryk her

FORESTILLINGEN AFLYST SØNDAG DEN 28.03.20 - SPILLES SØNDAG DEN 12.03.23
Teaterforeningen Bornholm må desværre aflyse forestillingen grundet Corona-situationen.
Forestillingen sættes op igen i sæson 2022/23, hvor vi har forhåndsreserveret forestillingen.

Vi udbetaler dog jeres bestilte billetter, idet det er for længe at gemme disse. Udbetalingen sker i løbet af denne uge helst på mobile pay. Såfremt I ikke har mobile pay bedes I venligst om at kontakte Teaterforeningens kasserer, Erik Hansen på 2041 2266, for oplysning om jeres bankkontonummer.
Håber på jeres forståelse.

Operette Farce

• En for alle, alle for en…og tre for en tier

Producent: Figaros og Den Ny Opera
Medvirkende: Lisbeth Kjærulff, Hans Dueholm, Kristian Jensen og Allan Dahl Hansen.
Instruktør: De medvirkende
Hjemmeside: www.figaros.eu
Fotograf: Figaros
Manuskript: Dumas, Kjærulff, Dueholm og Jensen.
Kostumer: Nathalie Meldgaard.
Scenografi: Hans Dueholm
.

De tre Musketerer, Porthos, Athos og Aramis, franske elitesoldater ”with license to kill”, opdager et ondskabsfuldt komplot, der skal vælte den franske trone. De tager den unge D’Artagnan under deres vinger, og sammen kaster de fire helte sig ind i kampen for at afsløre komplottet og redde ikke bare den franske trone og Dronning Annas ære og ægteskab, men hele Europas fremtid.

Historien rummer, ud over de 4 helte, den franske konge, Louis d. 13. og Dronning Anna, skurken Rochefort, den onde spion Milady de Winter, den magtfulde kardinal Richelieu og mange flere.

De historiske begivenheder i De tre Musketerer foregår i 1620’erne. Romanen er skrevet i 1844 af den franske forfatter Alexandre Dumas, men man må sige, at Figaros udgave i den grad er opdateret og tilsat kendte hits fra opera, operette og musical samt masser af komik.

I denne sværvægter af en forestilling spilles, synges og danses alle rollerne i fuld scenografi, lys og kostumer af de fire skuespillere.

Vi kender Figaros fra Pinafore, Barberet i Sevilla, Elverhøj og Svend, Knud og Valdemar mmfl. De er underholdende, totalt vanvittige og drøn musikalske.
De hører ubetinget til i vores repertoire.

De tre Musketerer

Søndag den 28. marts 2021 kl: 15.00 UDSOLGT

Søndag den 28. marts 2021 kl: 19.30

Varighed: 2 timer uden pause.

KØB BILLETTER
BILLETTER TIL KØRESTOLSBRUGERE

Vejledning til bookning online. Tryk her