De tre Musketerer

Operette Farce

• En for alle, alle for en…og tre for en tier

Forholdsregler af hensyn til corona
Teaterforeningen Bornholm arbejder hele tiden på at leve op til de til enhver tid gældende restriktioner og krav fra myndighederne for at forebygge smitte med Corona.
For at imødekomme afstandskravene og udnytte Rønne Theater optimalt vil nogle reserverede billetter derfor blive annulleret.

Til denne forestilling annulleres billetter, der er købt før 26.11.20

Nye billetter er blevet udsendt  via mail. I bedes printe de nye billetter ud, hvis muligt.
De gamle billetter er ikke længere gældende.
Denne forestilling er blevet dubleret og man kan derfor opleve at have fået tilsendt nye billetter til et andet tidspunkt. Teaterforeningen kan kontaktes og billetten ændres, hvis man ikke kan komme til den forestilling, man har fået billet til.

De nye billetter vil ligge så tæt på de gamle pladser som muligt og i de grupper, som man har bestilt, således at man sidder sammen.

Hvis vi ikke har en mailadresse vil man blive kontaktet telefonisk (SMS eller opkald).
I de tilfælde hvor det ikke har været muligt at sende de nye billetter med mail, kan de fra 27/11 afhentes i Rønne Theaters billetsalg, hvis de gamle billetter medbringes.
Læs de generelle Corona forholdsregler. Tryk her.

Producent: Figaros og Den Ny Opera
Medvirkende: Lisbeth Kjærulff, Hans Dueholm, Kristian Jensen og Allan Dahl Hansen.
Instruktør: De medvirkende
Hjemmeside: www.figaros.eu
Fotograf: Figaros
Manuskript: Dumas, Kjærulff, Dueholm og Jensen.
Kostumer: Nathalie Meldgaard.
Scenografi: Hans Dueholm
.

De tre Musketerer, Porthos, Athos og Aramis, franske elitesoldater ”with license to kill”, opdager et ondskabsfuldt komplot, der skal vælte den franske trone. De tager den unge D’Artagnan under deres vinger, og sammen kaster de fire helte sig ind i kampen for at afsløre komplottet og redde ikke bare den franske trone og Dronning Annas ære og ægteskab, men hele Europas fremtid.

Historien rummer, ud over de 4 helte, den franske konge, Louis d. 13. og Dronning Anna, skurken Rochefort, den onde spion Milady de Winter, den magtfulde kardinal Richelieu og mange flere.

De historiske begivenheder i De tre Musketerer foregår i 1620’erne. Romanen er skrevet i 1844 af den franske forfatter Alexandre Dumas, men man må sige, at Figaros udgave i den grad er opdateret og tilsat kendte hits fra opera, operette og musical samt masser af komik.

I denne sværvægter af en forestilling spilles, synges og danses alle rollerne i fuld scenografi, lys og kostumer af de fire skuespillere.

Vi kender Figaros fra Pinafore, Barberet i Sevilla, Elverhøj og Svend, Knud og Valdemar mmfl. De er underholdende, totalt vanvittige og drøn musikalske.
De hører ubetinget til i vores repertoire.

21 Søndag den 28. marts 2021 kl: 15.00  UDSOLGT
30 Søndag den 28. marts 2021 kl: 19.30
Varighed: 2 timer inkl. pause.

Kørestolbrugere
Pga. beredskabsreglerne kan kørestolsbrugere ikke købe billetter online.
Kørestolsbrugere skal derfor bestille billetterne på mail.
Mailen skal indeholde navn, adresse, postnummer, postdistrikt, telefonnummer, samtlige ønskede forestillinger, og hvor mange billetter, der ønskes til hver forestilling.
Bestil her
Billetter og faktura bliver fremsendt på mail.

Vejledning til bookning online. Tryk her

• Date: 03/27/2021
  • Categories: De næste forestillinger