Taxa-Gult

<strong>FORESTILLINGEN AFLYST</strong>
Teaterforeningen Bornholm må desværre aflyse forestillingen grundet Corona-situationen.
Vi håber, at forestillingen sættes op i sæsonen 22/23.

Vi vil foreslå, at I bytter billetten til en anden forestilling f.eks. ”Punk” den 23. marts eller” Mit liv som Niels” den 10. april, eller ”Krigen har ikke et kvindeligt ansigt” den 26. marts kl. 16.30 eller 19.30.
Såfremt I ikke har lyst til dette eller har billet til forestillingerne allerede, tilbagebetaler jeres indbetalte beløb (-gebyr) og benytter helst mobile pay. Såfremt I ikke har mobile pay bedes I venligst om at kontakte Teaterforeningens kasserer, Erik Hansen på 2041 2266, for oplysning om jeres bankkontonummer.
I bedes venligt give givet besked kassereren om den løsning I ønsker senes den 18.02.21.

Musikteater

• Øjebliksbilleder

Producent: Øjeblikke
Medvirkende: Kristine Marie Brendstrup, Charlotte Amalie Kehlet, Henriette Katrine Lund og Jesper Balslev.
Dramatiker/forfatter: Henriette Katrine Lund.
Komponist og musiker: Jesper Balslev.
Fotograf: Jesper Tønnes
.

Med udgangspunkt i en håndfuld af Joni Mitchells sange behandler ”Taxa-Gult” i små øjebliksbilleder nogle af de spørgsmål, som mange unge mødre går rundt med.

Er det bedre at være fri end at have fundet sin vej?
Hvornår er man for gammel til at drikke sig så fuld, at man brækker sig?
Kan man møde den eneste ene på Louises kl. 5 om morgenen?
Skal man være forelsket i sin kæreste hver dag?
Skal vi lære at sætte pris på babygylp eller stadig ønske champagne?
Er mor en beskyttet titel?
Elsker man ikke sit barn nok, hvis man køber en brugt barnevogn?

Forestillingen er ikke lineær, men er opbygget af små forskellige situationer og relationer mellem kvinder. Lige fra fremmede, til søstre, til veninder og til kærester. Teksterne er humoristiske og ærlige, og de er i høj grad inspireret af spillernes omgangskreds’ erfaringer og tanker.

Joni Mitchells sang “Both Sides Now” danner rammen for en nyskrevet forestilling om et sted lige på kanten af ungdomslivet og voksenlivet.

Tag veninderne med og få jer et fælles grin og noget mere at snakke om. Vi giver et glas bobler med eller uden alkohol inden forestillingen, så er stemningen på plads.

Taxa-Gult

Søndag den 21. februar 2021 kl: 15.00

Varighed: 1 time uden pause.

KØB BILLETTER
BILLETTER TIL KØRESTOLSBRUGERE

Vejledning til bookning online. Tryk her