PUNK

<strong>FORESTILLINGEN AFLYST</strong>
Teaterforeningen Bornholm må desværre aflyse forestillingen grundet Corona-situationen.
Vi vil foreslå, at I bytter billetten til en anden forestilling.
Såfremt I ikke har lyst til dette eller har billet til forestillingerne allerede, tilbagebetaler jeres indbetalte beløb (-gebyr) og benytter helst mobile pay. Såfremt I ikke har mobile pay bedes I venligst om at kontakte Teaterforeningens kasserer, Erik Hansen på 2041 2266, for oplysning om jeres bankkontonummer.
I bedes venligt give givet besked kassereren om den løsning I ønsker senest den 05.03.21.

Dans

• A Rebel never Dies

Producent: Black Box Theatre & Dance Company
Medvirkende: 6 dansere fra Black Box Dance Company
Instruktion og koreografi: Jacob Stage og Black Box Dance Company
Hjemmeside: www.black-box-theatre-and-dance.dk
Fotograf: Jacob Stage.
Lyddesign: Christian Tronhjem.
Scenografi: Signe Krogh.
Kostumedesign: Åsa Gjerstad
.

Oprøret er er her og forbliver her!
Extinction Rebellion, De Gule Veste, Hong Kong Riots, Greta Thunberg, Pussy Riot – oprøret lever i bedste velgående.

`Punk – A REBEL NEVER DIES´ er et bud på en nutidig dialog gennem dansen med publikum om ’oprør’ og ’opgør’. Det er ikke et bestemt oprør eller en tidligere konflikt, der undersøges, men nærmere de menneskelige og samfundsmæssige mekanismer og energier, der karakteriserer et oprør.

Punkbevægelsen anvendes som reference og som et udgangspunkt til behandling af selve fænomenet `oprør´. Som en sociologisk, kulturel og menneskelig bevægelse. Det musikalske og æstetiske univers vil både trække direkte på og lade sig inspirere af Punkbevægelsen, som fx musik af The Clash, Sex Pistols og Dead Kennedy kombineret med digte af Michael Strunge.

6 UNGE internationale dansere fra Black Box Dance Company vil med afsæt i 80´ernes punkbevægelse perspektivere fortidens oprør til verden anno 2020.

Jacob Stage er koreograf og teaterdirektør. Han modtog den prestigefyldte Reumert Pris i 2016, samt den danske kritikerpris Teaterkatten (2015).

Forestillingen anbefales fra 13 år og opefter.

Forestillingen er støttet af Statens Kunstfonds Projektstøtteudvalg for Scenekunst – Garantiordningen for Voksenteater.

PUNK

Opføres på Rønne Theater.

Tirsdag den 23. marts 2021 kl: 19.30

Varighed: 1 time uden pause.

Prisgruppe: 3

KØB BILLETTER
BILLETTER TIL KØRESTOLSBRUGERE

Vejledning til bookning online. Tryk her