O Sole Mio

<strong>FORESTILLINGEN AFLYST</strong>
Teaterforeningen Bornholm må desværre aflyse forestillingen grundet den udenlandske trups indrejseproblemer.

Vi tilbagebetaler jeres indbetalte beløb (-gebyr) og benytter helst mobile pay. Såfremt I ikke har mobile pay bedes I venligst om at kontakte Teaterforeningens kasserer, Erik Hansen på 2041 2266, for oplysning om jeres bankkontonummer.

Musik-komedie

• En Musikomisk Tour de Force

Producent: Paolo Nani & Rimbamband.
Medvirkende: Raffaello Tullo, Renato Ciardo, Nicoló Pantaleo, Vittorio Bruno og Francesco Pagliarulo. Instruktør: Paolo Nani.
Hjemmeside: www.paolonani.com
Fotograf: O sole Mio
Lyddesign: Riccardo Tisbo.
Lysdesign: Andrea Mundo.
Kostume og scenedesign: Rimbamband
.

”O Sole Mio” er Paolo Nani Teater – og Rimbambands seneste internationale co-produktion. Forestillingen omhandler den velkendte situation, at havne i den forkerte kontekst…. Den fortæller historien om et band af amatørmusikere, som ved en fejltagelse får mulighed for at optræde på en vigtig udenlandsk scene.

”O Sole Mio” er en oplivende komedie om triumf, fiaskoer, virtuositet og opfindsomhed.

Historien leveres med ynde og klogskab via Rimbambands blomstrende og originale formsprog, der i Paolo Nanis iscenesættelse bliver både underholdende, fordybende og involverende på én og samme tid.

Siden grundlæggelsen i 2006, har Rimbamband skabt fem originale forestillinger. De hyldes overalt, hvor de spiller af både publikum og medierne for deres fantasifulde opsætninger, spillestil, instrumentale virtuositet, og ikke mindst deres festlige sceniske udtryk og forførende karisma.

Man kan ikke undgå at gå fra teatret i højt humør og med smil på læben.

Anmeldelser:
“Forestillingen åbenbarer alt i alt en enestående opfindsomhed, og afslører Rimbambands sande genialitet”
Corriere del’Umbria.

O Sole Mio

Søndag den 28. februar 2021 kl: 15.00

Varighed: 1 time uden pause.

KØB BILLETTER
BILLETTER TIL KØRESTOLSBRUGERE

Vejledning til bookning online. Tryk her