To Tosser På Tur

• Komedie

JUBILÆUMSFORESTILLING

Vi har i teaterforeningen besluttet, at når vi skal feste for vores publikum, så skal det være med noget sjovt. Vi har derfor allieret os med Teater Birch, der har følgende at sige om deres forestilling.
”Hvad kan gå galt, når en teaterproducent sætter to tossede komikere sammen for at skabe en forestilling? Kort fortalt – ALT.
Og det er præcist, hvad der sker! Planen er lagt, det er den helt store turné, der er arrangeret.
Spillestederne er booket, og alt skal liiige til at gå i gang, da ulykkerne ramler ned over produktionen. For selvfølgelig går al ting ikke let, når to tosser tager på tur.
Intet er jo heldigvis så skidt, at det ikke er godt for noget. Misforståelser, hemmeligheder og aldersforvirring gør, at publikum vil opleve en komedie med alt fra kaos til komik. Glæd jer til denne hæsblæsende forestilling.”

Der er lattergaranti

Producent: Teater Birch
Hjemmeside: Teater Birch
Medvirkende: Farshad Kholghi og Lukas Birch
Manus: Farshad Kholghi og Lukas Birch
Instruktør: Michel Castenholt
Fotograf: Teater Birch

50-års jubilæum
Teaterforeningen Bornholm har inviteret Farshad Kholghi og Lukas Birch til at være med til at festligholde vores 50-års jubilæum som teaterarrangører for Bornholm, på Bornholm og med Bornholm.
Priserne er fra 1972 : 65 kr.

Så mange så forestillingen:  138

To Tosser På Tur

Opføres på Rønne Theater, Ny Scene

Mandag den 26. september 2022 kl. 17:00
Mandag den 26. september 2022 kl. 19:30
Tirsdag den 27. september 2022 kl. 17:00
Tirsdag den 27. september 2022 kl. 19:30

Varighed: 2 x 45 minutter med pause

Prisgruppe: jub

Unummererede pladser

KØB BILLETTER

Kørestolsbrugere kan ikke købe billetter online.
Bestil herunder

BILLETTER TIL KØRESTOLSBRUGERE