Kiss me Kate

Teaterrejse

• Operettemusical med musik og sangtekster af Cole Porter

Efter sidste sæsons dejlige oplevelse med operetten Den Glade Enke på Ystad Teater, har vi i Teaterforeningen et stort ønske om at gentage succesen og det gode samarbejde med Ystad Teaterforening.
Vi vil derfor atter tilbyde en forestilling på det smukke Ystad Teater.

Igen skal vi stifte bekendtskab med Stockholms Operetteensemble, der opfører »Kiss Me Kate«. Som det er god gammel tradition hos ensemblet, opføres operetten i en klassisk iscenesættelse med alt, hvad det indebærer. Publikum vil møde gamle velkendte ansigter og derudover stifte bekendtskab med nye skuespillere.

Teaterforeningen Bornholm samarbejder også denne gang med BornholmsTrafikken om et godt rejsetilbud.
Afrejse Rønne / Ystad kl. 8.00
Hjemrejse Ystad! Rønne kl. 19.15
Et spændende tilbud uden for abonnement
Pris for teaterbillet: 220 sv.kr.
Sæt kryds i rubrikken på tilmeldingskuponen, hvis I er interesserede i at høre nærmere om dette specielle teatertilbud.

Kiss me Kate

Opføres på Ystad Teater.