Hvorfor snakker vi ikke om mig

Satire

Producent: Flæs – et Satirekollektiv
Formidler: Teatret ved Sorte Hest.

Medvirkende: Sofie Jo Kaufmana og Mette Søndergaard Nielsen.
Instruktør: Kamilla Wargo Brekling.
Hjemmeside: www.sortehest.com
Fotograf: Frank Flemming Jensen

“Hej mor, det’ mig. Kan jeg li’ humus? Giv mig et kald”
“Hej mor, det’ mig. Hvordan laver man friskpresset appelsinjuice? Giv mig et kald”
“Hej mor, det’ mig. Jeg ved ikke hvad jeg skal kalde min førstefødte. Giv mig et kald”

Skal du dele alt med alle, eller kan det være, at din historie nogen gange bare er ligegyldig?

I dagens Danmark udfordres fællesskabets værdi konstant i takt med de sociale mediers udvikling og magt. Individets store behov for selviscenesættelse og dokumentation af alt påvirker de nære relationer mellem mennesker. Konsekvensen er en enorm selvcentreret adfærd. I denne satiriske teaterforestilling skyder komiker – og skuespillerduoen, FLÆS, igen med skarpt, når de leverer en kærlig, ærlig og humoristisk kommentar til deres egen generations opførsel.

”Hvorfor snakker vi ikke om mig? ” er ny dansk, ung dramatik, som tager udgangspunkt i hverdagssproget fra sociale medier og den populære poesi, vi omgiver os med i dag. Forestillingen er højaktuel, fordi den afspejler vores samtid. Den belyser en hård adfærd og opførsel mellem mennesker, og ved hjælp af satire og comedy bliver fortællingen skarp og spiselig.

.

Oplev Sofie Jo Kaufmanas og Mette Søndergaard Nielsens ucensurerede fortolkning af kvinden anno 2017, produceret i samarbejde med instruktør og dramatiker Kamilla Wargo Brekling. Vi garanterer et godt grin og stof til eftertanke hos både de unge og de ældre i denne forrygende stand-up comedy.

Så mange så forestillingen:  109

Hvorfor snakker vi ikke om mig

Tirsdag den 4. oktober 2018 kl: 19.30

Varighed: 1 time og 15 minutter uden pause.