Halløj

• Solo-cabaret

JUBILÆUMSFORESTILLING

Den 4 x Reumert-nominerede dramatiker, satiriker, instruktør og skuespiller, Jacob Morild, præsenterer endnu en solo-cabaret i rækken af samtids-satiriske ytringer, som han i Cafe Liva-regi har stået for de sidste efterhånden 30 år. Senest den 5-stjernede anmelder- og publikumssucces HURRA.
Igen er det med omdrejningspunkt i hans egen generations genvordigheder og tåbeligheder, som lyser mere og mere op i en verden, hvor de yngre generationer – heriblandt hans egen generations børn – stiller større og større spørgsmålstegn, ved hans og hans jævnaldrendes forvaltning af klimaet, kloden og dem selv i deres voksne liv –med dets sammensurium af rigtige meninger, politisk korrekthed, krænkelser i alle former, og en generel umådeholden selvoptagethed.

Producent: Café Liva
Hjemmeside: Café Liva
Medvirkende: Jacob Morild
Instruktør: Jacob Morild
Fotograf: Thomas Petri

50-års jubilæum

Teaterforeningen Bornholm har valgt at invitere Jacob Morild til at være med til at festligholde vores 50-års jubilæum som teaterarrangører for Bornholm, på Bornholm og med Bornholm. Vi håber det bliver et brag af en forestilling.

Billetpriserne er fra 1972:
85 kr. for alle billetter

Så mange så forestillingen:  174

Halløj

Opføres på Rønne Theater

Onsdag den 28. september 2022 kl. 19:30

Torsdag den 29. september 2022 kl. 19:30

Varighed: 1 time og 50 minutter med pause.

Prisgruppe: jub
KØB BILLETTER

Kørestolsbrugere kan ikke købe billetter online.
Bestil herunder

BILLETTER TIL KØRESTOLSBRUGERE