Bilisten

Medvirkende: Frank Thiel.
Instruktør: Viktor Tjerneld
Scenograf: Katrine Gjerding.
Lysdesign: Mårten K. Axelsson.
Dramatikere: Kristian Halberg, Viktor Tjerneld & Lasse Bo Handberg.
Hjemmeside: www.mungoparkkolding.dk
Fotograf: Palle Peter Skov.

Vi lever i en tid, hvor vi er på vej hele tiden. Vi bevæger os som aldrig før. Vi skal udvikle os uafbrudt. Personlig udvikling, faglig udvikling, samfundets udvikling. Vi er i flow, vi er i proces, vi vækster, vokser, flytter os. Tiden er ikke for de stillestående. Tju hej, hvor det går.

”Bilisten” tager vejen forbi pendlerliv, trængsel, frihed, trafikregler, opråb til de andre bilister… og alt dét, der gør os til de mennesker, vi bliver til i bilen. Billedet er ikke kønt, efter hånden som forestillingen skrider frem, synker man som publikum længere og længere ned i stolen – kender man ikke lige situationen?

Frank Thiel står solo på scenen, som manden der sætter sig bag rattet og kan køre, hvorhen han vil. I bilen ved han, hvem han er. Han er én, der er på vej. En der prøver at komme frem. Komme frem til meningen med det hele. Men hvad er det lige for en mening, han jagter?

Det er en forrygende oplevelse at følge bilistens rejse, og Frank Thiel styrer mesterligt med rollens mange stadier og facetter.

<strong>Anmeldelser:</strong>
Henrik Lyding i Jyllandsposten:
”Underholdende monolog om livet som bilist, stærkt sat på scenen af Frank Thiel”.
5 stjerner.

<strong>FORESTILLINGEN AFLYST</strong>
Som I formentlig har erfaret, er forestillingen ”Bilisten” aflyst og vi ser ikke mulighed for at få den senere i sæsonen. Derfor tilbydes I at få jeres billetter refunderet/alternativt byttet til ”Driving Miles” den 2. maj.
Da ”Bilisten” var en bonusforestilling vil de af jer, der har en bonusbillet, kunne få denne bonusbillet byttet til bonusbillet til ”Driving Miles”.
Ændring af jeres billet skal ske på Rønne Theater hos billetholdet, der har åbent mellem kl 15 til kl 17 hverdag – når de åbner igen. Som det ser ud for nærværende vil der være åbent igen fra mandag den 30. marts kl 15, men følg venligst med i dagspressen og her på hjemmesiden.
Vi håber alle har forståelse for den situation, vi står i og håber, at vi kan få en god oplevelse med ”Driving Miles”.

Bilisten

Lørdag den 21. marts 2020 kl: 16.00

Varighed: 1 time og 20 minutter uden pause.