Teaterforeningens
sæson 2020 – 2021

Hjertelig velkommen til et overflødighedshorn af scenekunst

Så er det igen tid til at bladre lystigt igennem vores bredtfavnende program, og der er frit valg på mange hylder og fuld oplevelsesgaranti. Netop fordi dansk teater sprudler af liv i disse år, kan publikum få masser af unikke oplevelser og mulighed for at boltre sig i et bredt udbud af dansk drama, klassikere, eksperimenterende scenekunst, familieforestillinger, dans og musik. Teaterforeningen Bornholm har købt 22 forskellige forestillinger. Det er fantastiske fortællinger, hvor vi kan græde og grine sammen i et fælles rum. Alle følelser kommer i spil både de grumme og de smukke. Vi ønsker med vores valg af forestillinger at blive endnu mere synlige og at skærpe vores profil, så vi appellerer bredt til både gamle og nye publikummer i alle aldre.

Vælg selv hvor du vil sidde

Når der åbnes op for bestilling af abonnement og billetter, går man ind på Teaterforeningens hjemmeside og bestiller billetterne akkurat, som når man bestiller en biograf- eller koncertbillet. Man kan således selv vælge, hvor man vil sidde. Læs mere om det på hjemmesiden, tryk her.

Vi glæder os til at prøve denne nye form. Teaterforeningen Bornholm opfordrer igen i år til at bruge Rønne Theaters Café enten før forestillingen, i pausen eller bagefter. Der vil være åbent, og der er meget hyggeligt. Når sæsonen starter, vil I møde en teaterforening i topform, og det tror vi også, at publikum er

Rigtig god fornøjelse.
Med venlig hilsen på bestyrelsens vegne.
Jette Glavind Pedersen, formand.

Close Menu