Teaterforeningens sæson 2019 – 2020

Hjertelig velkommen til en ny teatersæson

Vi vil igen i den kommende sæson slå et slag for den betagende scenekunst, som bliver produceret, ved at vise et bredt repertoire af klassikere og nyskrevet dramatik, danse- og musikdramatik. Vi byder på ikke mindre end 22 forestillinger, som næsten alle spilles på Rønne Theater med et par afstikkere til Musikhuzet.
Vi får et dejligt gensyn med alle tiders Bodil Jørgensen i en vidunderlig kabaret om Jørgen Ryg. Det Kgl. Teater besøger os hele to gange med vidunderlige kunstnere og emner, som er oppe i tiden; men også med tilbageblik i historien. For første gang får vi besøg af Den Fynske Opera, som spiller Mozarts opera ”Don Juan” for fuld kraft på Rønne Theaters skrå brædder.
Også i år inviterer vi hele familien i teater med to gode teatertilbud til børnene sammen med deres voksne. En spændende krimigyser ”Abehånden” for alle fra 9 – 99 år i september og i vinterferien den vidunderlige historie om ”Villads fra Valby”, som alle børn kender.

”Vi vil gerne ha’, at I bli´r lidt længere”, er et udsagn, som vi kender fra detailhandelen. Det har vi taget til os i Teaterforeningen. Vi har indgået et godt samarbejde med Cafeen på Rønne Theater, som holder åbent, også efter forestillingen er slut. Man kan blive og nyde et glas eller en kop kaffe og en god snak, og efter flere af vore forestillinger arrangerer vi eftersnak med skuespillerne. Der er derfor al mulig grund til at blive.

Vores gode abonnementsordning giver store rabatter på billetterne, hvor man kan komme i teatret meget, meget billigt. Vi har bonusordning på hele 4 forestillinger, så det kan betale sig at bestille mindst 4 forestillinger, hvorefter man får et gratis tilbud. Der er derfor mange grunde til at beslutte sig for at gå teatret i den kommende vinter, og vi glæder os til at se jer.

Det hele starter allerede i den sidste weekend i juli, hvor gadeteaterfestivalen finder sted i Hasle og Rønne.

Rigtig god fornøjelse.
Med venlig hilsen på bestyrelsens vegne.
Jette Glavind Pedersen, formand.

Close Menu