Teaterforeningens sæson 2011 – 2012

Teaterprogrammet er nu klar, og vi løfter med glæde sløret for den kommende sæsons repertoire.
De mange forestillinger byder på teater med et højt kunstnerisk niveau, som er både underholdende og vedkommende. Oplevelser som er et godt alternativ til fjernsynet hjemme i stuen og de mange andre kulturtilbud, man får på Bornholm.

Vi mener, at vi med dette program, i indhold og bredde, når hele vejen rundt, og at det er let at finde noget, man synes om. Det er forestillinger med de evige menneskelige spørgsmål, vi alle kæmper med: kærlighed, had, liv og død, karriere og jalousi, sjov og alvor i en skønsom blanding.

Teaterforeningens bestyrelse er ikke bange for at prøve nyt, og som eksempel kan nævnes den store familieforestilling – en gyserkomedie af Bjarne Reuter for hele familien. Vi håber den dag at se en fyldt teatersal med voksne og børn, som sammen får dejlige oplevelse.
Dukketeater for voksne er også noget, vi ikke tidligere har tilbudt. Med H.C. `s Ventesal får publikum en smuk og anderledes teateroplevelse.

Teaterrejserne er fortsat uhyre populære. Vi får nogle store teateroplevelser samtidig med, at vi er turister. Derfor tilbydes der igen 4 teaterture til henholdsvis København og Malmø.

Når den nye sæson starter, vil vi med jævne mellemrum udsende et elektronisk nyhedsbrev til de abonnenter, som ønsker det.

Vi fortsætter med ordningen med bonusforestillinger. Ved køb af mindst 4 forestillinger, kan man vælge en bonusforestilling helt gratis blandt et givet udvalg af vore tilbud.
Endnu en gang kan vi glæde os over, at Teaterforeningen får opfyldt et af sine formål: stor lyst til at sikre teatertilbud til alle på Bornholm.

Velkommen til en ny teatersæson.

På bestyrelsens vegne