Teaterforeningens sæson 2010 – 2011

Velkommen til den nye sæson, som vi kan love byder på kvalitet, mangfoldighed og nyskabelse.
Selvom sommeren står for døren, er det nu, der skal tænkes på de mørke vinteraftener. Kig på udbuddet af forestillinger og køb billetter til nogle af de spændende tilbud. I år tilbyder vi en bonusforestilling gratis ved køb af mindst 4 forestillinger. På den måde håber vi at give et større publikum lejlighed til at opleve de mindre kendte og smalle forestillinger. Gode teateroplevelser, som man ikke umiddelbart ville vælge.

Samtlige forestillinger opføres på Rønne Theater undtagen en enkelt, som også kan ses på Svanekegården. Derudover tilbyder vi 4 teaterrejser til henholdsvis København og Malmø. Det er tilbud, som først og fremmest skal komme vore abonnenter til gode, samtidig er der kun et begrænset antal billetter til rådighed.

I repertoiret får publikum mulighed for at stifte bekendtskab med en række forskellige genrer, teatre og skuespillere. Vi har den store fornøjelse i år at kunne tilbyde en forestilling fra Det Kongelige Teater – det klassiske drama ”Den unge Werthers lidelser”.
Også Mungo Park er på repertoiret med den meget roste forestilling ”Den allersidste dans” – et musikalsk drama, som udspiller sig på et plejehjem. Derudover er der komedier, satire, dans, musikforestillinger og nyskrevet dansk dramatik. Altså noget for enhver smag, når vinterens teateroplevelser skal vælges.

Det kan godt betale sig at blive abonnent, Der er mange fordele, som man kan læse om bagest i brochuren, Skulle man blive forhindret i at benytte sine billetter til en forestilling, bytter vi meget gerne til en anden. I skal blot henvende jer i god tid før.

Vi hilser Rønne Theaters nye teatersal meget velkommen. Det er blevet et spændende rum, som vi glæder os til at præsentere for publikum. En af forestillingerne ”En dag i Helmand” opføres der.

Velkommen til en ny teatersæson.

På bestyrelsens vegne
Jette Glavind Pedersen, formand.

Close Menu