Teaterforeningens sæson 2005 – 2006

Teaterforeningen tilbyder i den kommende sæson et virvar af herlige forestillinger. Sjov og alvor. Sang og tale. Dans og maske. Nyt og klassisk. Der er meget at vælge imellem, og der er meget godt i vente.

Vores brochure har fået et nyt ansigt. Igen i år fornyr vi os lidt, og vi er ganske stolte af resultatet. Forsiden med dens mange fotos løfter sløret for indholdet og viser vej ind i brochuren, hvor man kan læse om de enkelte forestillinger. Vi håber, I synes om ændringen.

Igen i år deltager vi i Bornholms Kulturuge. Denne gang med en topprofessionel svensk/dansk dansegruppe, som viser både performance og breakdance. Dansegruppen laver tilligemed forestillinger på skolerne til stor glæde for børnene i 4. – 7. klasserne.

Der bliver teaterture at vælge i år. Vi håber meget, at det lykkes os at få aftalerne i hus. Vi skal på Malmö Musikteater, til Operaen i København og på Gamle Scene i Det Kgl. Teater. Disse ture har altid været store og spændende fælles oplevelser med lutter glade mennesker.

Den 1. januar blev Teaterforeningen en del af Bornholms Egnsteater, og vi har selvfølgelig to produktioner med derfra.

At vi har sopranen Inga Nielsen med i vores program er et scoop af de store. Vi tror, det bliver en eksklusiv koncert, som vi her i samarbejde med Bornholms Egnsteater kan tilbyde.

Teaterforeningens hjemmeside er i topform. Den bliver løbende opdateret, og man kan allerede nu læse om Teaterforeningens nye sæsonprogram, og der ligger mange links til teatre og spillesteder. Det er også muligt at bestille billetter på hjemmesiden.
Vores adresse er: www.teaterforeningenbornholm.dk

Velkommen til en ny teatersæson.

På bestyrelsens vegne