Teaterforeningens sæson 2004 – 2005

Teaterforeningen tager hul på sin 31. sæson, og vi tilbyder hele 15 forskellige forestillinger. Der er meget at vælge imellem inden for næsten alle teatrets genrer: Komedie, drama, opera, familieforestilling, klassiker, ungdomsforestilling og som noget nyt hele to kabaretter.
Afdøde, folkekære personligheder bliver taget under kærlig og meget professionel behandling. Det drejer sig om sangeren og sangskriveren John Mogensen samt skuespilleren og komikeren Kjeld Petersen.
Forestillingerne spilles under hyggelige rammer i Rønne Theater, og vi håber publikum tager godt imod disse tilbud.

Igen i år har vi prissat forestillingerne forskelligt, afhængig af vores indkøbspris, forestillingens længde, spillested og spillerbesætning. Ved at tegne abonnement i god tid øger man sin mulighed for at få pladser til netop de forestillinger, man kunne ønske. Samtidig opnår man abonnementsrabat.

Som noget nyt deltager vi i Bornholms Kulturuge i september med operaforestillingen »Lig i Lasten« af Musikteatret Undergrunden. Det sker i samarbejde med Rønne Theater.
Udover 2 operaforestillinger afvikles der forskellige musikdramatiske projekter og børneteater forestillinger, således at teatret vil summe af musik og teater i hele ugen.

Men allerede i juli sker der noget.
Der bliver mulighed for at komme til sommeropera på det gamle Ystad Teater. Og i september lægger vi op til en hyggelig tur til Malmö Opera och Musikteater med gode kulturelle oplevelser.

Om alt det og om alle vores andre gode tilbud kan man læse inde i brochuren, som for øvrigt, som noget nyt, fremstår i farver. ’

Vi er også stadig at finde på vores web-adresse: www.teaterforeningenbornholm.dk

Velkommen til en ny teatersæson.

På bestyrelsens vegne