Teaterforeningens sæson 2003 – 2004

Programmet i år afspejler igen, at vi tilbyder teaterfor alle. Der er tilbud i den kommende sæson, som kan honorere enhver smag.
11 forskellige forestillinger er der at vælge imellem. Morsomt og alvorligt. Dans og opera. Klassisk og ny dramatik. Familie og ungdom.
Vi er med til at fejre Det Danske Teaters 40 års jubilæum ved at spille forestillingen »Det bliver ikke med mig som Ofelia« — en festlig kavalkade over 40 års dansk teaterliv og med masser af musik, ørehængere fra dengang. En stor forestilling med mange medvirkende. Anne Marie Helger står alene på scenen med den store succes fra Hofteatret »Sarah Bernhardt«.
Vi viser rystende og vedkommende teater om et emne, som er uhyggeligt aktuelt. Holbæk Egnsteater spiller »Det bliver sagt«. Et stykke dramatik efter Kristian Ditlev Jensens bog om pædofili.

Vi får af og til henvendelser fra publikum om pladserne i Rønne Theater. Man ser ikke lige godt fra alle stolene. Derfor er pladserne delt op i kategorierne A, B og C. B og C pladserne er billigere og sælges kun, hvis man ønsker det, men de tilbydes også abonnenter, hvis der er udsolgt af A-pladserne.
Theatret har kun 300 stole, og vi er nødt til at udnytte alle pladser, når der er rift om billetterne. Sådan er vilkårene, og vi gør vort bedste for at dele sol og vind lige.

Vi tror, at folk kommer, hvis man har noget godt at byde på. Det har vi i den kommende sæson.

Velkommen til en ny teatersæson.

På bestyrelsens vegne

Vi er stadig at finde på vores web-adresse: www.teaterforeningenbornholm.dk
Vi kan også kontaktes på: e-mail: teaterforeningen.bornholm@mail.tele.dk

Reservation af billetter kan også foretages via hjemmeside og e-mail

HUSK at købe billet til Dr. Dampe med Preben Harris i hovedrollen. Der spilles 2 forestillinger i FREM i Svaneke den 17. og 18. juni kl. 20.00.
Billetter købes på Teaterforeningens kontor 56 95 02 95