Teaterforeningens sæson 2002 – 2003

Igen fremlægger vi et bredt repertoire af høj kvalitet.
Der er 13 forskellige forestillinger at vælge imellem inden for klassisk og moderne teater, opera og dans.
Forestillingerne er udførligt beskrevet i brochuren, således at det er nemt at vælge lige det, man har lyst til. Der er mulighed for at se noget kendt og populært, men også chancen for at opleve noget nyt og anderledes.

Efter en sæson 01/02 med meget stor publikumssøgning, tager vi udfordringen op her i den kommende sæson og tilbyder flere forestillinger end sidste år. Vi vil gerne kunne efterkomme efterspørgslen.
For at sikre sig plads til de ønskede forestillinger er det vigtigt at tegne abonnement. Kun på den måde sikrer man sig billetter samtidig med, at man opnår rabat på billetprisen.
Selvfølgelig sælger vi også billetter i løssalg. Det skal der være mulighed for, men så er de også noget dyrere.

I den kommende sæson har vi atter valgt at tilbyde børne- og familieforestillinger. Der er altså igen mulighed for at hele familien kan få en fælles teateroplevelse, f.eks. Noas Ark og Peers lille Verden.

I år har vi indledt et samarbejde med Rønne Theater omkring salget af billetter til operaen Cosi fan tutte. Der vil blive stor rift om pladserne, så er man abonnent i Teaterforeningen kan man allerede nu reservere billet (uden for abonnement).

Vi er stadig at finde på vores web-adresse: www.teaterforeningenbornholm.dk

Vi kan også kontaktes på e-mail. Vores adresse er: teaterforeningen.bornholm@mail.tele.dk

Reservation af billetter kan også foretages via hjemmeside og E-mail

Velkommen til en ny teatersæson.

På bestyrelsens vegne