Teaterforeningens sæson 2001 – 2002

Scenen er endnu engang sat til store og gode oplevelser med professionelt kvalitetsteater af næsten enhver art. Vi er derfor meget glade for at kunne præsentere programmet for den kommende sæson.

Vi indleder med 3 begivenheder i september.
Generalforsamling og senere på måneden et foredrag om elementær dramaturgi, som, vi håber, publikum har lyst til at være med til.
September rundes af med vores første forestilling, nemlig “Postbudet fra Arles” af Ernst Bruun Olsen.

Hermed er startskuddet gået til 11 forestillinger, som repræsenterer meget forskellige genrer: komedie, klassisk, lystspil, drama og dans.

Vi har en ganske fortryllende familieforestilling på programmet. Det er “Historien om den lille farbror”, som appellerer til både børn og voksne, og som vi håber, publikum vil tage til deres hjerte.

Vi har bestræbt os på at hente forestillinger med både tradition og fornyelse, således at enhver kan sammensætte et godt repertoire, og således at man i løbet af vinteren kan hente sig mange gode teateroplevelser med sjov, indlevelse og fordybelse, alt efter ønske.

Det er glædeligt at kunne byde velkommen i det nyrenoverede Rønne Theater. Nye stole og ventilation vil fremover gøre teaterbesøget endnu behageligere. Vi benytter renoveringen til at regulere på stolekategorierne og priserne i Rønne Theater, og samtidig indfører vi nummererede pladser i Bornholms Musikhus, noget som vi tror, publikum vil få glæde af. Læs mere om det bag i brochuren. Her kan I også finde vejledende illustrationer, som viser stolenes placering.

Igen i år giver vi mulighed for teateroplevelser uden for Bornholm.
Der bliver tale om forestillinger på Det Kgl. Teater og i Malmö Musikteater, tilbud, der kan læses mere om i brochuren.

Vi er stadig at finde på web-adressen: www.web4use.com/tfb2/index.asp

Som noget nyt kan vi kontaktes på e-mail: teaterforeningen.bornholm@mail.tele.dk
Hvor også abonnementstegning og løssalg kan finde sted.

Velkommen til en ny teatersæson.

På bestyrelsens vegne