Teaterforeningens sæson 1995- 1996

Teaterforeningen Bornholm byder velkommen til den nye sæson 1995/96, hvor vi kommer til at spille 10 stykker.

Hvorfor bruger teaterforeningerne ikke »De små teatre« i deres repertoire? Spørgsmålet har jævnligt været stillet i den forløbne sæson. Der foregår utrolig meget spændende og nyt teater ude i disse små »teaterlaboratorier«, som man roligt man betegne dem.

I den kommende sæson har vi derfor valgt, udover at tilbyde store og velkendte forestillinger fra f.eks. Det Danske Teater og Det Ny Turné-Teater, også at tilbyde kunstneriske »perler« fra »De små teatre«.

Læs om de enkelte forestillinger inde i brochuren og glæd jer over alsidigheden.

Skuespil, dans, comedy, familieforestillinger og eksperimenterende. Vi kan i år præsentere Teatret Cantabile 2, som turnerer i hele Europa med sine forestillinger – og har modtaget talrige priser for sine produktioner.

Gys, sjov og alvor imellem hinanden, og så bliver der ovenikøbet mulighed for uden for abonnement at tage turen til Ystad Teater og se operetten »Den Glade Enke«.

Velkommen til næste sæson.

På bestyrelsens vegne