Tiggerstudenten

Ystad Teater

• Operette af Carl Millöcker – østrigsk operettekomponist

Foto: Fra brochuren.

Teaterforeningen vil nu for tredie gang tilbyde en operetteforestilling på Ystad Teater.

Igen skal vi stifte bekendtskab med Stockholms Operetteensemble, der opfører “Tiggerstudenten”.

Komponisten Carl Millöcker er den klassiske operettes tredie mester (1842-1899), og blandt hans talrige værker skabte han “Tiggerstudenten” , som må betegnes som hans mesterværk, indeholdende en lang række iørefaldende melodier.

Handlingen udspiller sig i Polen i 1700-tallet.

Teaterforeningen Bornholm samarbejder også denne gang med Bornholmstrafikken om et godt rejsetilbud.
Vi ser ligeledes frem til endnu en interessant og hyggelig bustur i Sydøstre Skåne.

Afrejse Rønne / Ystad kl. 8.00
Hjemrejse Ystad / Rønne kl. 19.15
Pris for teaterbillet: ca. 225 Dkr. (afhængig af kursen)

Sæt kryds i rubrikken på tilmeldingskuponen, hvis I er interesseret i at høre nærmere om dette specielle teatertilbud.

Forestillingen er uden for abonnement.

Tiggerstudenten

Opføres på Ystad Theater.

Lørdag den 14. marts 1998 kl: 15.00

Varighed: Ikke oplyst.