Rent mel i posen?

Komedie

• En forrygende farce.

Producent: Comedieteatret
Medvirkende: Jeanne Boel, Thomas Mørk, Karsten Jansfort, Lisbeth Gajhede, Tanya Lund Andersen og Alex Høeg Andersen.
Instruktør: Anders Lundorph
Hjemmeside: www.comedieteatret.dk
Foto : Anders Hjerming

Robert er et helt almindeligt folketingsmedlem med hang til frynsegoder og de fleste udgifter betalt. Han drømmer om en ministerpost i den næste regering, hvilket bare lige kræver et raskt partiskifte fra De Røde til De Blå, som står til at vinde det kommende valg. Hans kone Karin er pjattet med boligindretning, så hjemmet er proppet med inventar købt på skatteydernes regning.
Alt er ren idyl – indtil de blodtørstige medier pludselig giver sig til at snage i familiens bilag.
Panikken bliver ikke mindre, da den mest magtfulde af spidserne hos De Blå, kaldet Rottweileren, kommer på kontrolbesøg for at tjekke Roberts ærlighed.
Følg familiens tapre, kaotiske kamp for at gemme alle beviser af vejen, finde på sære søforklaringer og undgå en skæbne værre end døden – nemlig at skulle betale noget selv.
Med denne forrygende farce leverer Comedieteatret atter engang skarpt og underholdende morskabsteater.
Forestillingen er oversat og bearbejdet af Carl-Erik Sørensen, som har lavet en skræmmende aktuel fordanskning af ”The Duck House”.

”The Duck House” af Dan Patterson og Colin Swash, er blevet nomineret til ’Best New Comedy 2014’ ved Olivier Award i London.

Så mange så forestillingen:  : 299

Rent mel i posen?

Tirsdag den 8. marts 2016 kl: 19.30

Varighed: 2 timer og 15 minutter med pause.