At dele et liv

• Drama

‘At dele et liv’ er en historie om to menneskers fælles liv. Fra det første møde, over kriser og sejre og helt almindelige tirsdage. Der kastes lys på vores måde at være sammen på, misforståelser, fortalelser og forventninger.

Stykket er unikt i sin struktur og form. Publikum skaber forestillingen sammen med skuespillerne, idet publikum er med til at afgøre, i hvilken rækkefølge scenerne i forestillingen spilles. Derved bliver hver aften en speciel udfordring for skuespillerne. Scenerne forbliver de samme, men oplevelsen af dem og deres betydning forandres afhængig af rækkefølger. Dette skaber et fællesskab mellem skuespillere og publikum, som hver aften udvikler sig forskelligt.

Producent: Kulturmarkt & Det Kommende Teater
Hjemmeside: www.kulturmarkt.dk
Af og med: Mette Rønne og Søren Ruby
Konsulent: Anders Brink Madsen
Udviklet i samarbejde med: Daniel Lill
Dramaturgi: Ditte Bichel
Fotograf: Per Pedersen

Pressen skrev:
Morsomt og skarpt, med en sprød, underspillet humor og en fin replikbehandling, der holder publikum intenst fanget” (Kirsten Dahl, Århus Stiftstidende.)

Så mange så forestillingen:  45

Forestillingen er støttet af Dansk Skuespillerforbunds Produktionsstøttemidler og optaget i Turnénetværket

At dele et liv

Opføres i Rønne Theater, Ny scene.

Onsdag den 24. januar 2024 kl. 19.30

Varighed: 1 time uden pause.

Unummererede pladser

KØB BILLETTER

Handicappede, der ønsker ledsagerbillet, kan ikke købe billetter online.
Bestil herunder

BILLETTER TIL HANDICAPPEDE