40 års jubilæum

Teaterforeningen Bornholm

• Det er med stor glæde, at Teaterforeningen Bornholm i år kan fejre sit 40 års jubilæum.

Vi inviterer vores dejlige publikum og vore gode samarbejdspartnere til en jubilæumsdag onsdag den 4. september 2013

Første del af festen byder på et spændende og underholdende foredrag om teaterlivet på landevejen ”Tag vasketøjet ind – skuespillerne kommer.”

En humoristisk fortælling om de brogede og ydmygende forhold skuespillerne engang var udsat for.

Vi byder herefter på en let anretning og forfriskninger samt ikke mindst overraskelser undervejs.

Vore gæster vil blive beværtet og underholdt på bedste vis – mere skal ikke røbes her.

Tilmelding til vores jubilæumsarrangement kan ske samtidig med tilmeldingen til sæsonens forestillinger.
Prisen er sat til 100 kr.

Så mange så forestillingen:   150

40 års jubilæum

Opføres på Rønne Theater.

Onsdag den 4. september 2013 kl: 15.30

Varighed: 4 timer og 30 minutter med pauser.

Pris: 100 kr.