Bestil teaterrejse

Teaterforeningen Bornholms arrangere Teaterrejser til Malmø eller København.
Teaterforeningens abonnenter har forret til pladserne, men andre kan godt deltage, så længe der er plads.

Har du lyst til at deltage i Teaterforeningen Bornholms Teaterrejse, kan du læse om teaterrejsen og bestille her.

Opføres på Malmö opera og Musikteater.

Søndag den 4. september 2022 kl. 16:00

Varighed: 2 timer 30 minutter inkl. pause.
Pris: 950 kr.
Fra Rønne: søndag kl. 10:30.
Ank. Rønne: søndag kl. 21:50.
Du sørger for: Billetter Rønne – Ystad og retur.
Teaterforeningen sørger for: Resten.

Anastasia

Teaterrejse
    • Musical på Malmø Opera- og Musikteater

ANASTASIA
    Mysteriet om den forsvundne Zardatter.

ANASTASIA var russisk prinsesse. Hun blev født i Rusland i 1901.
    Hendes far var Zar Nikolaj ll, og hendes mor var Zarina Alexandra.
    Anastasia var nummer fire i en søskendeflok på fem børn.
    Da den russiske Zarfamilie ROMANOV blev henrettet i 1918, i efterdønningerne af den russiske revolution, rygtedes det snart, at den yngste datter skulle have overlevet. Hun forsvandt tilsyneladende fra sin familie i dramaet omkring henrettelserne.
    Myten fortæller at den lille pige blev fundet af nogle tilfældige mennesker, og da ingen kendte hende, blev hun anbragt på et børnehjem, hvor hun boede de næste 10 år.

Ved musicalens start  er Anastasia blevet 18 år, og fortidens store tragedie har hun ingen erindring om. Hun forsøger desperat at genfinde sin familie. Sammen med hunden Pooka og den charmerende småsvindler Dimitri drager hun til Paris for at møde sin bedstemor og overbevise hende om, at hun er den virkelige prinsesse Anastasia.

Den utrolige beretning om den overlevende zardatters flugt blev filmatiseret i 1997 og senere sat op som musical på Broadway med enorm succes.

Broadway-musicalen er et storslået, fantasifuldt eventyr med spænding, humor og kærlighed, og det er denne forestilling,  vi skal se i Malmø.

Det kunstneriske koncept i Malmø er udviklet af operachef Elisabeth Linton (som tiltræder som chef for Operaen i København sommeren 22).

I hovedrollen som Anastasia ses Tuva B Larsen.
    Dmitrij spilles af Andreas Weise.
    Som Anastasias bedstemoder, enkekejserinden, møder vi ingen mindre end Lill Lindfors.
    Derudover medvirker et stort ensemble af sangere og Malmø Operaorkester under ledelse af Johanna Hybinette.

Hjemmeside: Malmø Opera- og Musikteater

Rejseplan:

Prisen for denne tur bliver 950 kroner.
    Det indbefatter en skøn brunch på det velkendte hotel Mossbylund inkl 1 drink, kaffe eller the, bus på turen, og gode A-billetter til forestillingen.

Man kan tilmelde sig som interesseret her på hjemmesiden.
    Senest mandag d. 20. juni skal man give endelig besked, og derefter er tilmeldingen bindende.

Bemærk at teaterturen er udenfor abonnement, og at man selv skal købe returbillet til færgen og evt. fortæring på sejlturen.

Close Menu