Coronavirus

Forholdregler – Kommende forestillinger

SÅDAN SER DET UD LIGE NU:

Tirsdag den 14.04.2020:

Teaterforeningen Bornholm flytter forestillingen ”Elverhøj” til november.

Teaterforeningen Bornholms næste forestilling ”Elverhøj” ligger i slutningen af denne måned, men på grund af myndighedernes påbud kan den ikke opføres som planlagt. Heldigvis er det lykkedes os at flytte forestillingen til mandag den 30. november, hvor vi selvfølgelig håber, at alt vil være i den skønneste orden, og at teaterlivet igen er i fuld sving.
Vi er meget lykkelige over muligheden for at få forestillingen herover alligevel.

Forestillingen, det drejer sig om, er Figaros og Den Ny Operas opsætning af ”Elverhøj” – men tonen er lav. En opera/musikforestilling i Figaros opdaterede udgave af Johan Ludvig Heibergs tekst om elverkongen og de forbyttede børn. Denne forestilling er fuldstændig i tråd med Figaros tidligere produktioner fuld af musik og komik. 4 sangere/skuespillere spiller de mange roller – en voldsom udfordring, som klares fantastisk godt.
Forestillingen er totalt udsolgt, og derfor er det en stor glæde, at vi kan tilbyde en ny dato.

Publikum med billet til forestillingen skal blot gemme den til mandag den 30. november, hvor den gælder. Kan man ikke den dato kan man få billetten refunderet, når Rønne Theaters billetsalg igen slår dørene op, men det bliver nok ikke lige med det samme, at det sker. Vi må afvente myndighedernes påbud.

Vi sørger for at sende besked ud til alle, som har billet til ”Elverhøj”.

Folketeatrets forestilling ”2 på Tur” med Kurt Ravn og Peter Schrøder, som skulle være spillet den 7. april, har vi desværre ikke kunnet finde en anden dato til, selvom der blev gjort mange forsøg. Billetterne til den forestilling refunderes, når der bliver mulighed for det, og publikum får besked.

Onsdag den 08.04.2020:

På baggrund af Statsministerens udmelding om forlængelse af lukning af institutioner, kulturhuse, teatre mv. må vi meddele, at forestillingerne ”Elverhøj” tirsdag den 28. april og “Driving Miles” den 2. maj 2020 er aflyst.

MEN gem jeres billet, for den kan bruges igen, hvis det lykkes for os at finde en ny dato. Hvis ikke det lykkes, eller hvis man ikke kan den dato, så vil Teaterforeningen refundere billetprisen.

Læs mere om “2 på Tur” her
Læs mere om “Everhøj” her
Læs mere om “Driving Miles” her

Desværre lykkedes det ikke at finde en ny dato til forestillingen “To på tur”. Billetterne vil derfor blive refunderet.

Der vil senere blive sendt besked direkte ud til jer, der har købt billetter, om billetten kan genbruges eller hvordan refundering af billetter vil komme til at foregå.

Mandag den 23.03.2020:

Forestillingen “2 på Tur” bliver ikke opført som planlagt, læs mere her
Teaterforeningen vil sende mail ud til alle, man har mailadresse på.
Følg med her på hjemmesiden.

Billetsalget på Rønne Theater vil fortsat være lukket.

Oplysning om Billetsalgets normale åbningstider m.v. kan findes her

Onsdag den 18.03.2020:

Forestillingen “Bilisten” er aflyst, læs mere her
Forestillingen “A space in the dark” er aflyst, læs mere her

Torsdag den 12.03.2020

Da alle aktiviteter på Rønne Theater aflyses indtil videre, vil Billetsalget også være lukket fra og med i dag.

Der arbejdes i øjeblikket på at finde ud af om de næste 2 forestillinger bliver aflyst eller eventuelt kan flyttes til en anden dag. Der kan p.t. ikke reserveres/købes billetter til disse forestillinger.

Tirsdag den 10.03.2020:

På Rønne Theater følges Sundhedsstyrelsens anbefalinger, og vi henstiller til vores publikum om at gøre det samme.
Der vil være opstillet håndsprit på teatret til fri afbenyttelse.

Indtil videre forventer vi at afvikle de planlagte forestillinger. Eventuelle ændringer vil blive meddelt her på hjemmesiden og på Bornholms Teaterforeningens Facebook side.

PS: Føler man sig sløj, har feber, hosteanfald eller for nyligt har opholdt sig i et risikoområde henstiller vi til, at man holder sig hjemme af hensyn til de øvrige tilskuere.

Skulle man have behov for at bytte eller få refunderet billetter, bedes man – i god tid før forestillingen – kontakte Billetsalget på Rønne Theater – tlf: 5695 0732 hverdage mellem 15-17.

Billetter vil normalt ikke blive refunderet på forestillingsdagen eller efter forestillingen er afviklet.

• Date: 04/30/2020
  • Categories: Tidligere forestillinger