Aldriglandet

Familieforestilling

Producent: Teatret Møllen.
Medvirkende: Klaus Andersen, Connie Tronbjerg, Thomas Jacob Clausen, Sara Line Møller Olsen og Pete Livingstone.
Instruktør: Ole Sørensen.
Dramatiker: Brian Wind-Hansen.
Komponist: Pete Livingstone.
Scenograf: Pernille Just.

Hjemmeside: www.teatretmoellen.dk
Fotograf: Søren Hasselgaard Skanning

Her er forestillingen for hele familien fra 8 år og opefter; vi kan alle nyde den.
Klassikeren Peter Pan, som kun Møllen kan fortælle den. En musikalsk, poetisk og rørende historie, der får gang i følelserne.

I ’Aldriglandet’ får du den elskede og velkendte historie om Peter Pan på en måde, du aldrig har oplevet den før. Her møder vi en flok hjemløse i et støvet og beskidt gadeunivers, og det er disse fattige men fantasirige og musikalske sjæle, der tager os med ud på et utroligt eventyr fyldt med musik, spænding og kærlighed.

En fortælling om børn, der alle nægter at blive voksne og i stedet stædigt holder fast i fantasien og de fantastiske universer, den skaber.

Forestillingen bygger på J.M. Barries klassiske manuskript, som afslører forfatterens mange tanker om historiens magiske univers.

Teateravisen skrev:
Teatret Møllens ‘Aldriglandet’ er en fest af en Peter Pan-forestilling med en undertone af aktuel virkelighed… I et kammermusikalsk-lignende flow udveksler skuespillerne forrygende behændigt roller og musikinstrumenter og overtager replikker, som sammen med en håndfuld skønne sange giver handlingen ekstra farve og udtryk..

Opføres på Rønne Theater
Fredag den 15. december 2017 kl. 18.00
Lørdag d. 16. december 2017 kl. 16.00
Varighed: 1 time og 15 minutter uden pause.

• Date: 01/18/2017
  • Categories: De næste forestillinger