LEVE LIVET

Dansk drama

Producent: Bornholms Teater.
Medvirkende: Ulver Skuli Abildgaard, Michelle Bjørn-Andersen, Anne Sofie Wanstrup, Joakim Skovgaard (som også er musiker i forestillingen) og Louis Bodnia Andersen.
Instruktør: Jens Svane Boutrup.
Hjemmeside: www.bornholmsteater.dk
Fotograf: Destination Bornholm.

LEVE LIVET er en livsbekræftende forestilling om døden. Følelserne får frit løb i en bornholmsk familie, da faderen er ved at dø. Faderen er kunstner og ”førder”, som aldrig er blevet anerkendt på Bornholm. Moderen er bornholmer med stærke bånd til øen.
De får hjælp af datteren, der bor hjemme. Hun er fanget midt imellem de to stærke forældre, og får ikke megen hjælp af broderen, der lever livet som filminstruktør i Hollywood. Hun er leder af et kor, og musikken holder hende oppe, når livet tynger hende ned. En dag bliver koret udtaget til en international konkurrence i Paris, og det sætter skub i tingene …

LEVE LIVET er Bornholms Teaters store sommerforestilling, som afløser de senere års Holberg-forestillinger. Her undergår Rønne Theater en fantasifuld forvandling, og alle sejl sættes til. I år kan vi endda opleve et lokalt teaterkor, som er med til at lave en forestilling fuld af musik og farver.

.

Stykket er skrevet til Bornholms Teater af den prisbelønnede
dramatiker Rhea Leman.
Julie Forchhammer er scenograf på forestillingen.

Opføres på Rønne Theater
01Tirsdag den 28. august 2018 kl: 19:30
02 Onsdag den 29. august 2018 kl: 19:30
Varighed: 2 timer og 15 minutter med pause.
Billetpriser:  (hvis billetten er en del af abonnementet): A: 160, B: 105, C: 70

BESTILLING AF BILLETTER EFTER 01.08.18
Ønskes billetter til denne forestilling, kan det anbefales købe online – ved tryk på grønne knap herover.
Billetter kan også købes på Billettens salgssteder, Se salgsstederne på Bornholm her
Ønskes kontakt til Teaterforeningen Bornholm, send mail på teaterforeningenbornholm@gmail.com.
  • Date: 08/29/2018
  • Categories: De næste forestillinger