En Skærsommernatsdrøm

Teaterrejser

• En Skærsommernatsdrøm på Skuespilhus i København

Det er farligt, når drifterne slippes fri i den mørke skov. Og, selvom det er en komedie, er det ikke kun for sjov.

Iscenesættelse: Runar Hodne
Scenografi og kostumer: Serge von Arx
Oversættelse: Niels Brunse
Medvirkende: Ghita Nørby, Helle Hertz, Henrik Jandorf, Meike Bahnsen, Peter Gilsfort, Søren Sætter-Lassen m.fl.
Foto: Kristian Djurhus

Shakespeare gør leg til alvor, når han i denne kærlighedsforviklingshistorie sætter drifterne fri for ung som for gammel, der alle lader sig forføre under devisen: “Hvis du ikke kan få den, du elsker, må du elske, den du får”.

Et kongeligt bryllup sætter gang i drifterne hos unge par, som søger tilflugt med deres forbudte elskov i den skov, hvor alferne bor.
Her skaber drillepinden og alfen Puk uorden med sin tryllesaft og gør kærlighedslegen til blodig alvor. I den mørke skov bliver også en af de håndværkere, der står for underholdningen til bryllupsfesten, forvandlet. Som æsel bliver han genstand for alfedronningens pludselige begær. Der skal større kræfter til for at skabe orden i det kaos, og spørgsmålet er, om det nogensinde lykkes.

Teaterforeningen har bestilt 60 billetter i prisgruppe o.
Billetpris: ca. kr. 525 –

For ovenstående forestilling gælder:
Rejsen sørger man selv for.
Bestilling
er bindende.

Bestilling kan ske på tilmeldingsskemaet
Betaling for billetterne sker ved særlig opkrævning.
Billetterne tilsendes snarest.

Så mange så forestillingen:   59