Cabarét ”Udenfor Sæsonen”

improviseret musical

Producent: Bornholms Teater
På scenen: Pernille Sørensen, Christian Damsgaard og Michael Hasselflug , Mette Marckmann og kapelmester Lars Fjeldmose

Festlig cabarétstemning danner ramme om en improviseret musical, som bli’r til med publikums hjælp. Musikalsk underholdning i absolut topklasse!
På scenen vil vi gense Pernille Sørensen, Christian Damsgaard og Michael Hasselflug fra tidligere års Bornholmerrevy, samt Mette Marckmann. Holdet er under ledelse af kapelmester Lars Fjeldmose,
der i adskillige år var Bornholmerrevyens sprælske og meget musikalske kapelmester.

I forbindelse med Bornholms Kulturuge har Bornholms Teater og Teaterforeningen Bornholm glæden af at kunne tilbyde medlemmer af teaterforeningen en god teateroplevelser, som ikke står i teaterforeningens sæsonprogram.

Så mange så forestillingerne:   37

Cabarét ”Udenfor Sæsonen”

Opføres på Rønne Theater.

Lørdag den 17. september 2011 kl: 19.30
Søndag den 18. september 2011 kl: 14.00